2010. január 19., kedd

Hol is kezdjem...

2009-06-12 15:26:50

Hmmm, hát hol is kezdjem.

Annyian kezdtek körülöttem blogot írni, hogy kedvet kaptam. Nem vagyok egy nagy író, de hátha sikerül. Azt nem tudom, hogy mennyire sikerül az elmúlt 12 hét eseményeit összeszednem... szerintem sehogy, mert annyi minden történt mióta Kristóf megszületett... De majd innentől igyekszem mindent feljegyezni.

Ami a lényeg, hogy 2009. március 20-án, 2 héttel és 2 nappal korábban a vártnál megszületett Nyiri Kristóf Bence, a legszebb, legtüneményesebb, legokosabb baba a világon (:D éljenek az elfogult anyák!! :D). Ő lenne az, alig 1 naposan:



Na, de ugye a történet nem i
s itt kezdődött, hanem egy szép július közepi éjszakán 2008-ban. :D Akkoriban annyira pörögtem (a legjobb barátnőm esküvőjére készültünk éppen, én voltam az egyik koszorúslány, és segítettem neki a szervezésben), hogy eszembe sem jutott, hogy talán most sikerülhetett. Nem is tudom, hogy július végén milyen apropóból vettem meg a tesztet. Arra emlékszem, hogy július 29-e volt, kedd és én nagyon, de nagyon vágytam egy jóó nagy adag hekkre a Duna parton. :D Aznap kellett volna, hogy érkezzen a mikulás. A vicc az, hogy az esélytelen nyugalmával csináltam meg a tesztet és pár pillanatig még levegőt sem kaptam, mikor kb. 2 másodperc leforgása alatt megjelent az első csík - a pozitívat jelző! És csak utána jelent meg a teszt működését jelző csík, aminek ugye először kellett volna.

Próbáltam nem mutatni a páromnak, hogy kissé izgatott vagyok. Kijöttem a fürdőből, miután úgy csináltam, mintha csak szimplán mosakodtam volna és közöltem, hogy lemegyek a közértbe. Persze a közért előtt még a gyógyszertárba rohantam és vettem még egy tesztet, közben meg felhívtam a barátnőmet, mert muszáj volt valakinek elmondani: úgy tűnik TERHES VAGYOK!!! :D

A második teszt totál ugyanúgy működött, mint az első. Épp töprengtem, hogy hogyan mondjam el APÁ-nak :D, mikor sikeresen lebuktam. Ugyanis a barátnőm küldött egy sms-t, hogy ő mennyire örül meg éjjáéjjá óóóó. Persze, hogy Ati vette észre, hogy sms-em jött, és rákérdezett, hogy mi ez a nagyfokú hülyeség, amit Nóra itt összehablatyol... Akkor bementem a hálóba és kihoztam a két tesztet. Először egy kicsit megdöbbent, de aztán a nyakamba ugrott. :D


Azok a bizonyos tesztek

Hát így kezdődött. Természetesen utána megkaptam a nagy adag halat. :D És rájöttem, hogy előtte való nap valószínűleg ezért ettem folyton banánt. Nem értettem ugyanis, hogy miért, de állandóan azt akartam enni. :D


Na, csak sikerült valahogy elkezdenem az írást. Bízom benne, a folytatás is sikeres lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése