2010. szeptember 23., csütörtök

Hódítások

Kristóf szívtipró. Sorra csavarja el a csajok fejét a bölcsiben. Az első hódítása a kb. 2,5 éves Petra. A kis fekete hajú szépség most szokik be a nagyok közé, de már az első találkozáskor lehetetlen volt öltöztetni a két gyerkőcöt, mert mind a kettő hátratekeredve figyelte, mit csinál a másik és vigyorogtak egymásra. Tegnap reggel mi már korábban mentünk, így nem találkoztunk Petrával, délután is csak én, mert ők már pont mentek, mikor én megérkeztem Kristófért. Petra pedig megkérdezte: "Hol van a kisfiad?". Azt hittem megzabálom. Az anyukája pedig mesélte, hogy a kislány már reggel kérdezte, hogy hol van Kristóf. :D
A második hódítása Ancsa, szintén 2,5 év körüli kis szöszke lányzó, ő már régi motoros a nagyoknál. Ma reggel hallottam ahogy az apukája mondja neki, mikor mi megérkeztünk, hogy "Megjött Kristóf, róla meséltél már otthon." :D
És persze ne hagyjuk ki a kis csoporttársát, Emmát se, őt meg kaja közben nézi az én kisfiam állandóan, ezáltal rendszeresen belekönyökölve a tányérba. :D

Mi lesz még itt? :D Annyit tudni kell, hogy naaaagyon sok lány van, kevés fiúra. A kicsiknél 12 gyerekből 3 lesz csak fiú, és a nagyoknál sem sokkal jobb az arány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése