2010. szeptember 16., csütörtök

Eddig minden jól megy

Kristóf kedden is szépen aludt a bölcsiben, fél 3-kor hozta ki Judit néni, mert igaz a drágám már fent volt 2 körül, de még húzta az időt Judit néni. Kicsit délután már fáradtabb volt, mint szokott, ezért a Kismaci már 3/4 7-kor aludni ment.

Szerdán is úgy kellett ébreszteni, hagytam 7-ig aludni, de utána már muszáj volt, hogy felkeljen, mert negyed 8-kor indulnunk kell. Délután 3-ra mentem érte, akkor már vígan uzsizott Emmával és Judit nénivel. A kedve is sokkal jobb volt, mint előző nap délután, valószínűleg sikerült kialudnia magát. Úgy kellett neki rimánkodni, hogy induljunk hazafelé. :)

Ma reggel már negyed 7-kor fent magyarázott. Apa vitt most el a bölcsiig minket, mert nekem fáj a térdem és nem tudok le/felmászni a villamosra, pláne babakocsival. Alig bírtam levetkőztetni Kristófot, mert már ment volna játszani, aztán a csoportszoba ajtajánál visszavett a lendületből, mert Judit néni még nem volt ott (a héten csak 8-fél 9 felé jön, mert délutános), csak Rózsa néni és Jutka néni. De szerencsére Rózsa néni megoldotta a helyzetet, hozta Krisz kedvenc játékát, a tűzoltóautót és az én Mackóm simán hagyta, hogy bevigyék a szobába.

Én pedig most itt fekszem felpolcolt lábbal és "gyógyítom" a térdem. Délután Öcsipapáék mennek Kristófért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése