2010. szeptember 6., hétfő

Bölcsis lett a nagyfiú

Hihetetlen, hogy ezt írom le most. Még csak most született és már bölcsibe jár. Olyan nagyfiú, hihetetlen!! És úgy sajnálom, hogy bölcsibe kell mennie, annyira szívesen maradnék vele itthon. De hát a muszáj nagy úr.
Persze semmi nem megy zökkenőmentesen nálunk. Múlt hét hétfőre kicsit betaknyosodott, gyorsan elkezdtem adagolni a C-vitamint, a lándzsás útifű szirupot, a probiotikumot meg ilyeneket. Azért keddre csak fájni kezdett a füle. Rohanás a dokihoz, persze nem a miénk rendelt akkor. Mindegy, kapott fülcseppet, hallójárat gyulladás, de nem gáz. Szerdán kapta volna a 3. Prevenar oltást, ez így most elmaradt. Péntekig fohászkodtam, hogy rendbe jöjjön. Pénteken mentünk a doktor néninkhez, vittük a bölcsis lapot is, amin neki igazolnia kell, hogy Krisz mehet közösségbe.
Szerencsére mindent rendben talált a doktor nő, így zöld utat kaptunk a bölcsihez.

Ma reggel 9-re mentünk a Pozsonyi utcai bölcsibe. Kristóf a Mackó csoportba került Judit nénihez, aki nagyon aranyos, és Krisz is gyorsan megbarátkozott vele. Meg a környezettel is. Pakolt, játszott, rendezkedett. A tervezett 1 óra helyett 2-t voltunk és úgy kellett rábeszélni, hogy most már menjünk haza ebédelni. :D Remélem, hogy holnap is így fog tetszeni neki a dolog. A jele a hajó (konkrétan vitorlás hajó) lett.

Drukkoljatok a bölcsis nagyfiúnak, hogy sikeresen beszokjon!

Én pedig a mai naptól GYES-en vagyok (jobban mondva már nem vagyok GYED-en, de még GYES-t sem kapok, mert a MÁK még várja az igazolást az OEP-től arról, hogy én lemondtam a GYED-et, amit én persze már megtettem - szóval éljen a bürokrácia), és szabin is. :D Na ilyet is rég mondtam. :D Ugyanis a mai naptól újra állományba kerültem a munkahelyemen és a felgyűlt szabadságomat töltöm október elejéig.

Most meg várjuk Judit nénit, aki családlátogatásra jön hozzánk, hogy Kristóf is szokja őt, és ő is jobban megismerje a mi kis Mackónkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése