2010. március 14., vasárnap

Visszaszámlálás

2009.03.09.

Voltunk 4d-n. Jelentem egy kis hörcsög van a pocakomban. 2878gr a becsült súlya Kristófnak és olyan pufi feje van, mint egy kis hörinek. Ati most kivitte anyósomékhoz a CD-t, amin a fotók vannak, de ha visszajön, akkor majd teszek fel képet. 1 héttel idősebbnek mondták, mint amennyi papíron. Állandóan az arca előtt volt a kis keze, nagyon ragaszkodott hozzá. Aztán fogta és bekapta a szájába a csuklóját. Egyébként mindent rendben találtak.
Húú, egy kicsit nem figyelek és máris milyen izgalmak vannak. Gabi, 2 ujjnyi? Ez már tényleg izgalmas, lehet, hogy nemsokára kibújnak a kiscsajszik??

Mese, a Kleopátra házban voltunk 4d-n. Húú, tényleg! Neked már jövő hét pénteken itt a nagy nap!!! Csajok nagyon rohan az idő!

Nem olyan régen hívott a szülésznőm, hogy nem tudnánk-e holnap menni az első NST-re, mert szerdán nem tud bejönni, holnap meg amúgy is bent van. Úgyhogy végülis holnap reggel megyünk.

2009.03.10

Megint jó mozgalmas napunk volt, mert reggelt NST meg labor meg miegymás, aztán mentünk a bankba meg még vásárolni is. Aztán mire hazaértünk olyan álmos lettem, hogy kisebb-nagyobb megszakításokkal olyan 3 órát aludtam.

Pufi úr ma inkább Lusti úrrá avanzsálta magát, mert az világ minden kincséért sem akarta magát produkálni NST-n. Pedig odafele menet fent volt a kis lókötő. A szülésznőm már mindent bevetett, hogy azért némi mocorgási is legyen. Először csak picit megbökdöste, na akkor produkált 1-2 mocorgást. Aztán jobban megmozgatta a pocakomat, ugyanaz az eredmény. Aztán a telefonjával próbálta ébrezgetni, a korábbihoz hasonló sikerrel. Végül a legjobb eredményt az hozta, hogy megszúrt, hogy vért vegyen, na ezt már Kristóf sem hagyhatta szó nélkül, és akkor produkált 5-6 mocorgást, úgyhogy már jók voltunk. De mivel vérvétel is volt így nem akartam cukrosat enni-inni előtte. Nem baj, jövő szerdán tuti a csoki vagy egy kis capuccino.

Pont én is kérdezni akartam, hogy cumis üveget ti raktatok-e be. De közben látom Gabit is ezt érdekelte. Akkor rakok be azt is, végülis elfér. Jut eszembe, ti textil pelust visztek be?

Éjjel nekem is volt olyan érzés, mintha meg akarna jönni, de nagyon enyhe volt, kb. 2-3x éreztem. Ilyen még nem volt, úgyhogy meg is lepődtem. Aztán NST-n elkezdett keményedni a pocakom (azon meg azért lepődtem meg, mert már ezer éve nem csinálta), de nem fájt csak keményedett. Aztán elmúlt. A gép sem mutatott 30%nál erősebb összehúzódást.

Gabi, én az egyik karácsonyra kapott tusfürdőt dobtam be, nem is néztem milyen illata van. De most direkt ránéztem, kiderült, hogy egy viszonylag enyhe illatú Dove. De ez tök véletlen.Kisvakond, én is valahogy így vagyok a dologgal, mármint hogy vasárnapig szeretném kihúzni. Illetve hétfőig, mert ugye vasárnap márc. 15. , a Hősök tere felé tuti mindenféle "rendezvények" lesznek és hát Újpestről a Péterfybe arrafelé vezet a legrövidebb út. De Ati nyugtat, hogy tervez ő "menekülő útvonalat" is.

2009.03.11.

Csajok, először is egy kérdés: szerintetek lehet, hogy valaki úgy darabokban hagyja el a nyákdugóját? És az lehet szimplán átlászó nyálkás izé? (bocsi ) Csak mert olyan 8 óra óta találkozom ilyesmivel, ha WC-re megyek.

Ilyena, dudával nem próbálták. De minden egyebet bevetett a szülésznőm. Még egy ilyen kis sokkoló szerű izét is (na persze jóval kisebb intezitásút), de hát arra is csak kettőt-hármat mocorgott. A legjobban arra indult be, hogy engem megszúrt a csajszi, hogy vért vegyen. Úgy látszik, azt ő sem tűrheti, ha Anyát bántják. Rendes gyerek!

Egy kicsit ugyanis parázni kezdtem olyan váratlan volt. Hiába várom Kristófot hosszú hónapok óta, azért most olyan váratlanul esett le, hogy hopsz most már tuti, hogy nincs sok hátra. Én még vasárnapig húznám azért ha lehetne, ahogy te is. De a szülésznőm tegnap közölte, hogy most már ha jönni akar, hát jöjjön. Jó nagy baba, úgyhogy jöhet.

Ja, csak csendben szólok: megint hidegfront van.

Előbb beszéltem a szülésznőmmel, mert erősödött a folyás, leírtam neki hogy mit tapasztalok, ő meg rögtön rávágta, hogy nyugi, ez csak a nyákdugó. Úgyhogy ez az. (miért nincs körömrágós smiley?) Azt mondta, hogy ez eltarthat egy darabig, és ha nagyon zavaró, akkor holnap reggel menjek be, és megnéz.

2009.03.12.

Éjszaka megint fájdogált egy kicsit a pocim, de nagyon halványan. Kezdtem azt hinni, hogy reggel mégis bemegyünk a szülésznőhöz, de teljesen elmúlt, a folydogálás is enyhült. Szóval egyenlőre még itthon vagyok, megyek nemsokára sétálni a barátnőmmel meg a 8 hónapos kisfiával. Úgyis olyan szépen süt a nap.

Egyenlőre úgy néz ki, hogy még Kristóf nem akar kibújni. Jelenleg lelkesen csuklik a pocakomban. Úgy vagyok vele, hogy előzékenyen magam elé engedem GálGabit, sőt Lédaanyut is (vagy bárkit, aki még a hétre pályázik). Vasárnapig szeretném kihúzni, mint Kisvakond.

2009.03.13.

Hihetelenül mosogatórongynak érzem ma magam. Annyira pocsékul aludtam. Azóta próbáltam már vagy 3x visszaaludni, de valaki tuti felkeltett, állandóan csörgött a telefon. ÁÁÁÁÁ!!!! Nagyon nyűgös vagyok!

Ilyen hülye időt már rég láttam. Volt ma itt napsütés, szélvihar, eső, jeges eső...én meg egész nap csak aludtam volna. Ati már csak röhögni tudott, mikor meglátott, hogy a kispárnámmal vonulok a hálószoba felé.

2009.03.14.

Elvileg mi is vásárolgatást terveztünk mára, még van egy két apróság, amit venni kéne. Meg valószínűleg jön át Ati keresztapja, mert tegnap jött fel vidékről és már ezer éve nem találkoztunk. Este meg jönnek a barátnőmék. Úgyhogy eddig úgy tűnik mozgalmas lesz a nap.

FRISS HÍREK!!!!!!!!

Most hívott Nyuszkó, hogy GalGabi üzent neki, hogy ma reggel 9-kor megszülettek császárral a lányok, Boglárka és Enikő (remélem, hogy jól emlékeszem a nevekre). Mind a hárman jól vannak!

Mikor Nyuszkó hívott a hírrel (GalGabi babái) egy pillanatra azt hittem, hogy azért hív, mert addig tologatta a bútorokat, hogy végül beelőzött mindenkit. De nem. Csak nincs net közelben és gyorsan meg akarta veletek osztani az infót.

GalGabi, hatalmas gratula a lányokhoz!!!!!!!!!!! Nagyon örülök, hogy jól vannak és minden rendben!!!

Előkerültem. Végül mi mentünk "vendégeskedeni". Alapból a Kenguruba indultunk kádállványért, amit végül meg is vettünk, de ha már Dunakeszi közelében voltunk, akkor kimentünk anyósomékhoz is, hogy találkozzunk Ati keresztapjával, és közben a sógornőm kitalálta, hogy menjünk már át hozzájuk is. Úgyhogy egy órája jöttünk haza csak utána lefeküdtem aludni.

Az hagyján,hogy Gabi megérezte, hogy a héten meglesznek a babák, de a végén még a napot is majdnem eltalálta, mert ugye ő azt mondta, hogy szerinte péntek éjjel. A kis boszi!

Csibek, örülök, hogy már otthon vagy. Ez most így izgi, hogy meddig bírjátok egyben. Nem semmi amin tegnap átestél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése