2010. március 12., péntek

Nosztalgia indul

Közeledik Kristóf első szülinapja. És ez azt jelenti, hogy a fórumos lányok babáinak szülinapja is. Vasárnap (14-én) itt is lesz az első: a fórum egyetlen ikerpárja, Bogi és Enci 1 éve március 14-én látták meg a napvilágot. Így hát beindult a nosztalgia hullám. Visszaidézzük a régi hozzászólásokat és velük együtt a régi érzéseket is. Be kell látnunk szerettünk pocakosok lenni.
Mivel én elég későn, 3 hónappal Krisz születése után kezdtem írni a blogot, így a pocakos korszakból és a szülés utáni időszakból elég kevés dolog került megörökítésre. Ezért remélem, nem haragszotok, ha kihasználom az alkalmat és most, a régi fórumos bejegyzések alapján megörökítek néhány dolgot az utókornak.


2008.09.10. Az első hsz-em

Sziasztok!

Örülök, hogy megtaláltam ezt a fórumot.

Mi április 6-ra várjuk a babánkat (a 10-dik hét végén járunk). Ő lesz az első babánk, úgyhogy örülök, hogy másokkal tudok a babavárásról csevegni.

Ja, azt elfelejtettem írni, hogy én is és a párom is 31 évesek leszünk és már terveztük a kis manót, és nagyon-nagyon várjuk.


2008.09.22. Az első 4D után, 12. hetesen

Sziasztok lányok!

Most jöttem haza és virulok nagyon. Voltam 4d-n, Kleopátra ház, nekem is Baráth Zsuzsanna volt a szonográfus (egy tünemény).

Ha lehet hinni az ultrahangnak, akkor kisfiú. Persze, azért kíváncsi leszek, hogy a 18 hetesen is annak fog-e látszani. De ha tényleg kisfiú, akkor valószínűleg Kristóf lesz, vagy Gergő. Egyenlőre most ezek a nyerő nevek, de ezen kívül még van vagy 4 a listán.

CRL: 6,16 cm, nyaki redő: 1,26 mm, súlya 58g. És az UH szerint 12+5 (a dokim számítása szerint pont ma vagyok 12+0).

Ma túl vagyok az első róka-rege-rókán is. A reggeli valahogy nem ízlett a kis lurkónak. Épp egy meetingre (szép magyar szó ) mentem, mikor gyors kitérőt kellett tennem, mert éreztem, hogy bajok lesznek.


2008.11.04. A második 4D után, 18 hetesen

Tegnap voltunk 4D UH-n. Csak nem bírtam ki. Úgyhogy most már tuti, hogy fiú lesz! Van bizonyítékom is, beszkennelem majd, ha lesz egy pici időm és küldöm. Annyira cuki volt, rengeteget izgett-mozgott, volt hogy a szonográfus közölte, hogy ő most feladja, mert nem bírja követni. Integetett, ásított, mosolygott, forgolódott. Nagyon kis aktív volt. Ja, és olyan nagy már, hogy rengeteget kínlódott vele a szonográfus, hogy benne legyen úgy a képben, hogy a CRL-t le tudja mérni (ami egyébként 13,87 cm). Kb. 254 gr-os. Azt mondta a szonográfus, hogy nem hiszi, hogy gond lesz az AFP-vel (őszintén remélem, hogy igaza van), mert semmi rendellenességet nem talált. Ja! És 18+0 voltam tegnap az eddigi számítások szerint, a vizsgálat végén közölte a csaj, hogy hát ez a baba méretre 19+1.


2008.11.05. Az AFP leletről

Sziasztok lányok!

Kissé el vagyok havazva munka ügyileg, de azért jelentkezem.

Úgy tűnik végre meg van az utódom, talán a jövő héten már jön is, úgyhogy szuper.

Tegnap elhoztam az AFP eredményemet: MOM 1,28 (korrigált MOM: 1,38), úgyhogy rendben van!!

Az én is lustim az UH-n nagyon produkálta magát, de konkrétan érezni még mindig nem érzem . Néha egy-két buborék, amiről nem tudom eldönteni, hogy most ő volt-e, de ennyi.

Ugyanaznap, az első tuti biztos mozgolódások

Lányok, én itt lelkesen "panaszkodom", hogy nem tudom eldönteni, hogy Kristófom mocorog-e vagy a beleim, erre most itt ülök, és bűvölök egy szép táblázatot, mikor az érzem, mintha egy kis lepke repkedne odabent. Ilyen még nem volt. Nagyon furi érzés volt. De ez tuti ő volt!! Úgy meglepődtem hirtelen. 1x csinálta még csak, nagyon örülök neki!!!! Ülök és vigyorgok, mint a vadalma.

Nyuszkó: december végéig dolgozom. Utána szabin meg betegácsiban leszek márciusig. De nálam marad a notebook meg a telcsi, hogy ha gáz van, akkor segíteni tudjak. (Az én áldott jó lelkem ).

2008.12.19. Az utolsó munkanap némi parával

11:37

Sziasztok lányok!

Gyorsan bekukkantottam, mert sajna ma nincs sok időm. Ez azt utolsó munkanapom, ráadásként ma itt vannak bent a patikalátogatók és meeting van, és rengeteg cuccot kell nekik kiosztani, meg elintézni velük.

Most egy kicsit én is parázom (tudom, hülye vagyok és fejezzem be ), mert Kristóf tegnap este óta alig mocorog. Érzem, érzem, de nem olyan, mint szokott. Remélem, nincs semmi baj!!

Na futok tovább, majd még igyekszem benézni.

12:05

Én is nyugtatgatom magamat, csak már tegnap este sem volt akkora buli, mikor lefeküdtem, mint szokott. Nem baj, nem parázok!!!!!! Nincs semmi baj! (ezt mondogatom magamnak)

12:06

Kristóf közben jelezgetett egy kicsit, hogy "nyugi, anya megvagyok", úgyhogy kezdek megnyugodni.

2008.12.20. A nagy céges party utáni reggel

Sziasztok lányok,

nem bírtam aludni, mert iszonyatosan fáj a torkom (valamelyik kollégámnak még búcsúzóul sikerült rámragasztania a baciját, annyi beteg volt bent nálunk), úgyhogy gondoltam visszaolvasok, miről maradtam le tegnap.

Köszönöm a tegnapi nyugtatásokat, Kristóf azóta beindult, a tegnap esti naaaaaaaaaagy pucccos teljes céges karácsonyi party-n 3-szor hittem azt, hogy úgy az asztalnál ülve fogok bepisilni, annyira pontosan tud célozni a drágám.

Tegnap délután elbúcsúztattak, megkaptam az ajándékot, annyira cuki az a játszószőnyeg!!! Lehet belőle plüss focikaput csinálni, van hozzá pluss kosárpalánk, plusslabda. Még nem bontottuk ki, csak a csomagoláson lévő képeket néztük meg, de majd lefotózom, ha szétszedtük.

A vacsi az Európa Kongresszusi Központban volt, valahol a Hárshegyi úton. A kaja jó volt, a hangulat, az annyira nem. Nekem valahogy mindig olyan hidegek ezek a vacsik, mert ott van kb. 300 ember (mind a 4 divíziója a cégnek). De a közvetlen kollégáimmal jól eldumáltunk, annyira édesek voltak. Százszor elmondták, hogy nagyon fogok nekik hiányozni, főleg a patikalátogatók.

Nálunk minden kismami kap valami ajándékot, mikor elmegy. Szerintem is nagyon aranyos dolog.

Csak sütit sütök karácsonyra, mert egyébként kaja annyi lesz, hogy nem győzzük majd enni. Mondjuk süti is, de muffint szeretek sütni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése