2010. március 12., péntek

2009. január és február - A kórházi túrák

2009.01.05. Nyuszkó
Csajok, nem jó hír Adri most üzent hogy szilveszter óta bent fekszik a Péterfyben, mert nagyon keményedett, de ha minden igaz, holnap már jöhet(nek) haza.Még most várom a válasz sms-ét

kaphatott vmi fertőzést, és a gyulladás miatt keményedett!Már ma hazamehetett volna, de akartak még csinálni egy uh-t és meghalt a gép.Holnap jöhet haza, ha minden igaz!Kristóf jól van, mert mocorog ezerrel!

2009.01.07. Hazatérés 1.

Sziasztok!!!!!

Otthon, édes otthon. Végre hazaértünk!!! Azt hittem, már sosem sikerül, mert olyan nehezen sikerült megkapni a zárójelentésemet. Isten malmai kissé lassan őrölnek a Péterfyben.

2009.01.28. A harmadik 4D UH

Voltunk 4D-n. 1645 gr Kristófunk (ma vagyunk 30+2) és továbbra is jó irányban van. Naaagyon cuki. Így első ráfutásra tiszta apja. Legalábbis az orra és a szája alapján.


2009.01.30. Nyuszkó

Jaj, nem jó hír:

Adri most üzent, hogy megint a Péterfy-ben van, mert sokat keményedett, valószínű a hétvégét is ott tölti

most írt hogy átkerült a nőgyógyászatról a szülészetre a régi szobatársához (szegény sz.társ jó régóta bent van akkor), de hétvégére biztos bent tartják, mert barátnőm megnézte a gépben, és azt írták hogy a várható elbocsátás dátuma febr.2.Szegényke


2009.02.02 Hazatérés 2.

Helló mindenkinek!

Újra itthon vagyok. Csak kissé lefárasztott a mai nap, azért jelentkezem csak most.

Ami jó, hogy, amikor felvettek csütörtök éjjel, kiderült, hogy a méhszáj továbbra sem változott (C2100), szerdán megyek UH-ra és kontrollra a dokihoz, remélem, ő is így találja majd. Már 1 hónapja 2100, úgyhogy én ennek örülök. A dokim is azt mondta, hogy ha ez nem romlik, akkor minden egyes héttel egyre jobb eredménynek számít. Én kitartok. Pláne, hogy láttam a szobatársnőmet, aki most töltötte a 34. hete és majdnem 6 hete fekszik a kórházban megemelt végű ágyban, mert 2 ujjnyira nyitva van a méhszája. Ha ő kibírja, akkor én is. A végeredmény (Kristófom) majd kárpótol.

2009.02.05. Nyuszkó ismét

Adri most üzent, hogy sajnos megint kórházban van, a szokásos ok miatt, kezdi egyre nehezebben viselni, dehát Kristófért mindent!

2009.02.07. Hazatérés 3.

Megint itthon vagyok. Remélem, hogy most megint sikerül tovább itthon lennem.

Fogalmuk sincs, hogy mitől van ez az egész. Most megint le vagyok tiltva a sétáról, szigorúan feküdnöm kell. A méhszájam változatlan hála az égnek.

De jó nektek, ma taliztok!! Csináljatok fotókat!!!!!!!!!!!!!

Lányok, bent a kórházban láttam egy 34 hétre született babócát. Teljesen egészséges, gyönyörű kisfiú. 2500 gr. 1 nap után felkerült a koraszülött osztályról a csecsemősökhöz és ott lehetett anyával. Ez egy kicsit megnyugtatott. Beszélgettem az anyukájával és mondta,hogy az első babája 33 hétre született és ő is teljesen egészséges (asszem 3 év körüli)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése