2010. március 12., péntek

2008.12.28. Az ítélet napja

10:36

Sziasztok,

hogy vagytok? Már aki éppen erre jár ilyenkor.

Én most iszonyat dilemmában vagyok, mert 2 napja nagyon feszül a hasam alja, meg nyilalgat, és nem tudom felhívjam-e a dokimat vagy sem. Úgyhogy kicsit most olyan szenvedős hangulatom van.

(Megjegyzés: a lányok válasza az volt természetesen, hogy mindenképp hívjam a dokit.)

14:25

Persze, felhívtam, pont ügyeletes, úgyhogy voltam bent nála a kórházban. Zárva van a méhszáj, úgyhogy ez ok. Viszont a feszülgetés miatt szigorúan feküdnöm kell, hogy ne legyen baj. Meg persze magnézium és ami miatt kicsit érdekesen néztem rá, de megnyugtatott, hogy nem hibbant meg és szín józan, szóval minden nap innom kell egy pici tömény alkoholt.

Úgyhogy per pillanat ez a helyzet. Egy picit megnyugodtam, hogy zárva van a méhszáj meg minden, de azért 100%-ig nem vagyok nyugodt.

15:35

Sejtem én, hogy nem egy leányálom feküdni, de úgy vagyok vele, hogy bármire képes vagyok, ha segít. A lényeg, hogy Kristóf még bent maradjon legalább márciusig. Most szépen beszélegek vele, hogy neki is jobb még odabent, úgyhogy legyen jó kisfiú. Január 8-án kell mennem megint a dokihoz és akkor megbeszéljük, hogy hogyan tovább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése