2010. március 23., kedd

A lemaradt nosztalgia

2009.03.18.

Hogy micsoda szélvihar és zuhi volt nálunk az éjjel!!! Azt hittem kirepülök az ablakon. Most meg felhőtlen az ég és verőfényesen süt a napocska. Ezt nagyon szeretem!!!

Most jöttünk meg az UH-ról és az NST-ről. Kristóf már megint nem nagyon akarta magát aktivizálni, de aztán mikor a szülésznőm megmozgatta a pocakomat, akkor felébredt. 3200 gr-ra mondták a súlyát az UH-n, de a dokim szerint tuti, hogy nagyobb. Megnézett a doki is, mégjobban megrövidült a méhnyakam, de a belső méhszáj még nincs nyitva (számot most nem írt a kiskönyvbe, nem is mondott, valamit firkált a könyvembe, de ember legyen a talpán, aki elolvassa). Tulajdonképpen bármikor érkezhet Kristóf, de ha addig még bent lesz, akkor jövő kedden megyek a következő NST-re és tapira.

Mese, te már holnap mész be.


2009.03.19.

Én alapítványi szobát szeretnék (szülés után azért kényelmesebb az a saját fürdő), de most hogy így látom, hogy annak se jut, aki le tudja előre foglalni, háááát....nem sok esélyét látom.

A sima szobával a legnagyobb gond tényleg a "fürdő-WC a folyosó végén" dolog. Egyébként nem gáz.

Úgy látszik, az április 6-ra kiírt lányok közül már csak én vagyok egyben.

Zsé, köszönjünk az infókat. Épp írni akartam SMS-t Mesének, hogy mikorra tették neki holnap a csaszit. Húúú, nagyon izgi, ő lesz holnap az első. Szorítunk neki nagyon!!!

Móni, én még kitartok, a kérdés, hogy Kristóf meddig akar odabent maradni. Rajta múlik.

Egyébként nekem is hétfőn ilyen vizes izé volt az ami után végleg úgy döntöttem, hogy menjünk be a kórházba (előtte már volt különféle más, ez volt az utsó csepp a pohárban).

Majd írj, hogy mi volt NST-n és társain.


Ééééés: 2009. 03. 20.

Réka:

JO REGGELT CSAJOK!

Adri írt,hogy 6-kor elfolyt a magzatvize szülőszobán vannak fájások még lightosan:)

SZORIITUNK!!!!HAJRÁ ADRIIII

Akkor ma 2 Kristofunk születik????egyszerre mindkettő??? Lehet ha 2ágyas szobát kértek egy szobába kerülnek Mese és Adri!!!


Móni:

Adrinak reggel 6-kor elfolyt a magzatvize, már a szülőszobán van, vajúdgat lightosan, ma bizti meglesz Kristóf!!!!!

Mese pedig 1 perce hívott hogy 9.41-kor megszületett az ő Kristófja, 56 cm, 3330 gr és 1 cm-es barna haja van, mindketten jól vannak!!!!!


És végül: 2009.03.21. Az alábbi SMS érkezett a rokonok, barátok, ismerősök mobiljára reggel 6:50 környékén

2009.03.20.-án 22:55-kor megérkeztem!!! Nyíri Kristóf Bence vagyok, 3280gr és 53cm. Nem tudtam magamtól kibújni így a doktor bácsi végül felvágta Anya pocakját. Mind a ketten jól vagyunk. Puszi, Kristóf



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése