2010. március 16., kedd

2009.03.16. Hétfő

Hát a ma reggelünk nem volt éppen uncsi. Reggel olyan fél 6tól olyan erős folyásom volt (bocsi), ráadásul érdekesen is nézett ki, hogy inkább felhívtam 8kor a szülésznőmet, hogy na ez mi? Mondta, hogy ő ma nincs bent, de menjek be a kórházba, és ott megnéznek. Így is történt. Hát sikerült kifognom egy hihetetlenül "kedves" dokit, aki miután megnézett "igazán emberbaráti" stílusban kioktatott, hogy ez "csak" váladék (ismét bocsi). Elküldött még NST-re meg UH-ra is a biztonság kedvéért (magzatvizet és flowmetriát néztek, teljesen OK volt), bár mondtam, hogy fájásaim még csak úgy képzeletben sincsenek. A méhszájam tovább nyílt, de a belső még zárva van. Az NST-n Kristóf nagyon virgonc volt, jópárszor elmászott a vizsgálófej alól De ott is mindent rendben találtak.

Szerdán megyek a szülésznőmhöz meg a kötelező UH-ra és akkor néz meg a dokim is (vele most csak telefonon beszéltem). Úgyhogy nem nagyon unatkoztam.

Ja, Kristóf fejmérete 9,7 cm. Hát mekkora lesz ez a gyerek, ha végig csináljuk a 40 hetet?

Én most azon kacarásztam, ahogy nézegettem a képet, amit Ati tegnap a pocakról csinált, hogy milyen szögletes a hasam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése