2010. október 24., vasárnap

19 hónap

Mire a pityergés abba maradt és Krisz megint örömmel ment befelé a csoportszobába (a megoldás egyébként az volt, hogy az a hét következett, amikor Judit néni a délelőttös), addigra olyan szinten köhögött már, hogy sajnos itthon kellett tartani. Szerencsére csak 3 napot hagy ki a bölcsiből. Szerdán este voltunk megint a doktor néninél, kapott antibiotikumot, mivel nem nagyon akart kilábalni a köhögésből (2 éjszakánk brutálisra sikerült, mert se Kristóf, se mi nem nagyon tudtunk aludni, úgy köhögött). A hatás gyorsan megmutatkozott, mert csütörtök éjjel már alig köhögött, péntek óta pedig szép nyugodtan alszik éjjel és már az orra is kezd rendbe jönni.

Csütörtökön Magdi mama és Miki papa vigyázott Kristófra, pénteken pedig én maradtam vele itthon. Olyan volt, mint a "régi szép időkben", délelőtt kettesben csavarogtunk, délután pedig apával.

És hát újra eltelt egy hónap. Már csak 5 hónap van hátra a 2. szülinapig. Kristóf pedig egyre ügyesedik és okosodik. Meg persze egyre jobban tud hisztizni is. Éljen a dackorszak. :)

Rengeteg új szót tud már, nem is tudom összeszedni igazából, hogy miket mond, mert annyi mindent. Tulajdonképpen mindent ismétel, ezért nagyon oda kell figyelni mit mondunk. Folyton kérdezi, hogy "mi ez?". Megtanult kérni, most már ha kell neki valami, nem azt kiabálja, hogy "adide", hanem szépen mondja, hogy "kéem". Szépen iszik pohárból, viszont kanállal enni lusta. Ha van kedve, akkor használja a kanalat, ha nincs, akkor elvárja, hogy kiszolgálják. Igazi pasi. :) Nagyon ügyesen megtanult már motorozni, csak mindig arra kell menni, amerre ő akar, különben hiszti van. Rengeteg állatnak tudja a nevét ("hápi", "kati" (katica), "vakop" (vakond), gólya, béka, "teki" (teknős), "mokusz" (mókus), "fifi" (röfi), "tigrisz" (tigris), "ele" (elefánt) és még sorolhatnám). Nagy kedvence most a "csillag", a "hoda" (holdacska) és a "napo" (napocska). Főképp azért mert a szobája plafonjára ragasztottam a sötétben világító csillagokat, holdakat, meg állatkákat.

Amire a legeslegbüszkébb vagyok, hogy ismét visszatértünk a bilizéshez, sőőőőőőt.... Már 2x sikerült úgy produkálni a bilibe, hogy ő szólt, hogy "pisi-pisi". Hoztuk a bilit, ráült, üldögélt kicsit rajta, majd közölte, hogy "kész" és láss csodát tényleg volt pisi, mi az hogy pisi, második alkalommal nagydolog is a biliben. Ma pedig én kérdeztem tőle, hogy nem kell-e pisilnie, mire mondta, hogy "pisi-pisi". Kérdeztem, hogy hozzuk-e a bilit, ő pedig már tepert is a fürdőszobába (ott tartjuk a bilijét) "bili-bili" felkiáltások közepette. Aztán ahogy megfogtam a bilit, ő már szalad is a nagyszobába (ott szeret bilizni :D), ráültettem, és produkált bele. Annyira ügyes, hogy kész vagyok tőle!

És így a végén nézzük a statisztikát:

  • súly: 12,5 kg
  • magasság: 87 cm
  • fogak száma: még mindig 16 (végre egy kis szünet a fogzásban).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése