2010. október 4., hétfő

Hétvége mozgalmasan

1. Péntek: parkettázás. Kristóf szobáját újra kellett parkettázni, ahogy már írtam is. Hát a fene se gondolta volna, hogy még csukott ajtók mellett is az egész lakás lesz vastagon poros. De legalább a parketta szép lett, végre sima, egyenes, nem nyekereg...hihetetlen élmény. :) Péntek este annyira kitakarítottuk a lakást (főleg Krisz szobáját), hogy ott tudjon aludni, aztán szombaton reggel Ati kivitte a Manót anyósomékhoz, ott is aludt, csak vasárnap reggel hoztuk haza, addig a lakás nagyját plafontól a padlóig kitakarítottuk/tam főképp, mert Ati közben dolgozott is/, már csak a konyha és a fürdő van hátra, azt majd ma.
JAAA! Képzeljétek, pénteken közúton garázdálkodtam egyedül. Na jó, anyu még mellettem ült. És senkit nem törtem össze. Sőt még Kristóf is bent ült mögöttem és úgy sem paráztam nagyon. Megy ez! Elmentünk Dunakeszire és vissza, aztán Kristófért a bölcsibe és haza. Tudooook! :D
Természetesen Kristóf tiszta nátha lett, az orrát nem hagyja kiszívni, van üvöltés rendesen, de hát muszáj kiszívni neki, nehogy a fülére húzódjon. Kapja a köhögéscsillapítót (mert persze köhög, ahogy a torkán megy le a trutymó), C vitamint, Béres cseppet, fülcseppet, orrcseppet.

2. Szombat: buli után a takarítás. Kristóf kint volt anyósoméknál Dunakeszin, ott is aludt. Mi meg takarítottunk. Sikeresen teljesítettük estére a tervet. Aztán Zolival kibővülve elmentünk a Római partra halazni. Tiszta jó volt ülni a Duna parton pokrócba takarózva, inni a forró teát, enni a fincsi halat.

3. Vasárnap: rohangászás. Reggel én megjártam a közértet, meg voltam szavazni, addig Ati elment Kristófért. Aztán vásárolni mentünk. Délután meg kettesben hagytam apát és fiát, ugyanis találkoztam egy régi-régi-régi barátnőmmel. Millió éve nem találkoztunk és nagyon örülök, hogy felvettük újra a kapcsolatot. Anno a New Kids Fan Klubban ismerkedtünk meg, ő volt a klub vezetője. Aztán egyszer csak kb. 8 éve külön utakra sodort minket az élet. Hála a közösségi oldalaknak, újra tudtunk találkozni. Nagyon jó volt. Eredetileg úgy terveztük, hogy jön velem Krisz is, de hogy náthás lett, inkább itthon hagytam, mert nem akartam az ő gyerekeit megfertőzni. Zitának van egy 3 éves kisfia (Christopher) és egy 5 hónapos kislánya (Larissa). Nagyon jól éreztem magam, jót beszélgettünk, és a terv az, hogy most már többször összefutunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése