2010. október 11., hétfő

Anya dolgozik

Úgyis mondhatjuk, hogy bedobták anyát a mélyvízbe. :D
Szerdán bölcsi után Kristóf kiment Piliscsabára a nagyiékhoz, nem is baj, hogy nem ment bölcsibe 2 napot, mert amúgy is folyt az orra és köhögött, egy kis kúrálás jót tett neki. Én pedig csütörtök délelőtt áttettem székhelyemet Siófokra az ilyenkor szokásos gyógyszerész konferenciára. Így hát elkezdődtek a munkás hétköznapok. Szombat délutánig "siófokoztam". Nem mondom, hogy nem voltam már nagyon fáradt.

Kristóf náthája szerencsére javul, most már "csak" köhécsel.

Szerdán meg volt az első pityergés is a bölcsiben, ma reggel pedig az első igazi bömbi is kánonban Emmával. De állítólag nem tartott sokáig, és aztán napközben már minden rendben volt. A szívem majd megszakadt, hogy úgy kellett otthagynom, hogy sír, de muszáj volt mennem, hiszen már nem haza jöttem, hanem dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése