2011. augusztus 14., vasárnap

Valami bűzlik ....

Nem Dániában, csak a Pozsonyi utcában. És persze csak képletesen szólva. Ugyanis az én ügyes nagyfiam az első nap 4x pisilt be a bölcsiben, aztán az udvarra kapott pelust majd már R. néni állítása szerint a délutáni alvásra feltett pelust sem engedte levenni. Ehhez képest, akár én, akár az apja ment érte, mindkettőnknek kb fél perc alatt sikerült rávenni Kriszt, hogy vegyük le a pelust, pisiljünk és aztán alsógatya vissza. Majd ezek után teljesen szárazon érünk haza, akár villamossal jövünk, akár autóval, van, hogy még vásárolunk is közben, vagy játszózunk. A héten itthon összesen egyszer pisilt be, akkor is közölte, hogy "jajaj, bepisiltem". Előző szombaton a közértből hazahoztuk a pisit, pedig már a pénztárnál szólt Kristóf, hogy kell neki, de aztán az utcán nem akart, simán hazajöttünk úgy, hogy összesen egy csepp volt a bugyiban.

Kedden J. nénivel beszéltem, nyugtatott, hogy még biztos furcsa neki a helyzet, majd megszokja. Pénteken R. nénivel beszéltem, panaszkodott, hogy a gyerek egyáltalán nem szól, még akkor sem, ha kakás a pelus. Mondtam, hogy konkrétan nem értem, nem történt valami, ami ezt indokolná? A válasz: nem.

Oké, én ezt elhiszem. Hiszek nekik, mert eddig sosem volt probléma még semmivel a bölcsiben és nagyon odafigyeltek eddig Kristófra. DE! Akkor valaki mondja meg, hogy a tegnapi napon (ugyebár szombat) miért ment úgy minden, mint a karikacsapás? Egész nap szólt, hogy ha kellett neki (igaz, kaki helyett azt mondta, hogy pukizik, de kicsire nem adunk, mert az is a WC-be ment), semmi nem ment a gatyóba, éééééééééés a délutáni alvást is abszolváltuk pelus nélkül, tök szárazon, utána meg tepertünk a WC-re. Még Zsuzsiéknál is szólt, ha kellett neki WC-znie. Szóval valami nem stimmel, valami miatt gátlása van a bölcsiben Krisznek és valamiért R. nénivel szemben a leginkább. Csak tudnám miért, mert egyébként meg bújik R. nénihez, meg minden. Kíváncsi vagyok ezek után, hogy mi lesz a következő héten, mikor J. néni lesz délutános.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése