2011. augusztus 16., kedd

Gasztroenterológia újratöltve

Mára volt időpontunk a gasztorenterológiára kontrollra. Ennek örömére Krisz ma "lógott" a bölcsiből, én pedig a munkából. Ez utóbbi mondjuk inkább úgy nézett ki, hogy én majdnem kidobtam a céges notebook-ot reggel fél 10 magasságában a 4. emeletről. Ugyanis úgy volt, hogy itthonról dolgozom. Így tehát hazacihuztam a gépet. Reggel 7-kor úgy gondoltam, na akkor nekiesek, mert hát igencsak van mit csinálnom. Minden ment mint a karikacsapás míg addig nem jutottam, hogy csatlakoztassam a gépet a cég belső hálózatára, mikor is a drága gép közölte, hogy a jelszó hibás. Na, de tudom, hogy ez a jelszavam! De azért próbálom a másikat, ami még szóba jöhet. Arra is kiírja, hogy nem jó. Ezt eljátszottuk párszor 7 és 9 között néhány újraindítás mellett. Eredmény semmi. Minden lehetséges dolgot végigjátszottam, hátha én vagyok a hülye. Eredmény újfent semmi. 9-kor végül felhívtam az IT-t, ők is végigjátszottak minden lehetőséget, de végül nekik is feladtam rendesen a házit. A végeredmény: új jelszóra lesz szükségem. Szuper, na az ma nem lesz meg. Érthető módon kicsit ideges voltam!!
Na, de a lényeg! Krisznek nincs semmilyen ételintoleranciája, minden negatív. A doki közölte, hogy mindent a vérből nem mindig tudnak kiszűrni, de mivel Krisz iszik tejet, eszik tejterméket, és most nincs semmilyen panasz, ezért most nem piszkálja tovább (ugyebár a tej volt az első számú gyanúsított a sok fülgyuszi, ekcéma és pocakfájás miatt). Ha újra jelentkeznének a későbbiekben a panaszok, akkor lesz egy tejterheléses vizsgálat. Mondtam a mandulás süti utáni komoly éjszakai pocakfájást, azt mondta rá, hogy mivel a mandula/mogyoró nem alapvető élelmiszer, így arra nem csinálnak terhelést, javasolja, hogy egy időre kerüljünk mindent, amiben lehet mandula vagy mogyoró, majd próbálkozzunk vele újra. Na, ez amilyen egyszerűnek hangzik, annyira bonyolult megoldani. Hogy miért? Gondoljunk csak arra a bizonyos jól ismert feliratra sok-sok élelmiszer csomagolásán...."nyomokban mogyorót tartalmaz".....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése