2013. március 26., kedd

Tojás

Nem tudok kreatívoskodni. Mármint baromi kreatív tudok lenni olyan dolgokban, amihez az eszem és a fantáziám kell, de ha valamit alkotni kell kettő darab kezemmel.... na felejtsen el mindenki. Nem vagyok egy kreatív kézműveskedő mami, ugyanis hót' béna vagyok. Tudományosan be van bizonyítva. Rajzolni se tudok. Miért kell nekem tojást fújni? Miért nem jó a főtt tojás?

Eddig még sosem sikerült kifújt tojást készítenem, mert mindig összetört. Na, hát most az oviba kellett vinni. Hej, de jó! Hát neki láttam, ha már kell, Kristóf ne essen szégyenbe a tök béna anyja miatt. 4 tojásból 2 lett mit ne mondjak. Én mindent megtettem, de kettő így is széttört kifújás közben a kezemben (tehát még rántottának se tudtam felhasználni). Meg ugye a sűrű tojás fehérjét, pláne a sárgáját (még ha előtte szét is kutyultam egy hosszú vékony szöggel) elég nehéz egy p..........    ööööööö ........ párdon ..... bolhakakinyi lyukon kifújni. Vörösödő fejjel fújtam mint atom, és közben bíztam benne, hogy a gondolataimtól igencsak csuklanak az óvónénik felmenői. A végén már próbáltam valahogy vizet engedni a tojás belsejébe, hátha kicsit hígul a bent lévő trutyi, igaz, így sem lehet aztán a végterméket rántottának használni, de mindegy, legalább a tojáshéj egyben, kifújva meg lett.

Hétfőn szigorúan én vittem a tojástartót benne a tojásokkal, bár Krisz nagyon szerette volna maga bevinni, de úgy éreztem, hogy ha véletlenül eltöri, én tuti falnak megyek. Akkor voltam nyugodt, mikor már V. néninél leparkolt a tojástartó. Én megcselekedtem, amit megkövetelt a haza. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése