2013. május 6., hétfő

4 év, ami 5



Ki tudja mi a közös ebben a 16 gyönyörű gyerekben? Hogy mindannyian március közepe és április vége között töltötték be 4. életévüket. Na, jó, mondhatnánk, ilyen gyerek sok van. Mi a különleges bennük? Az, hogy bár ők nem tudják, de egész pici, pontocska méretű koruktól közük van egymáshoz. Illetve anyukáiknak. Lassan 5 éve, hogy ők beköltöztek egy-egy pocakba. A pocakok tulajdonosai pedig úgy döntöttek, hogy csatlakoznak egy fórumhoz, ahol minden kismama 2009. áprilisára várta kisbabáját. Ki az elsőt, ki a másodikat, ki pedig mindezt egyszerre. Együtt éltük át az első kétcsíkos tesztek izgalmát, az első ultrahang vizsgálatokat, a vérvételeket, a rosszulléteket, az aggodalmakat, hogy minden rendben lesz-e. Együtt izgultunk egy-egy nem várt probléma esetén (többek között értem és Kriszért ;) ). Aztán eljött a március és egyszercsak elkezdtek érkezni a babák. Sosem felejtem el az első SMS-eket, a híreket a fórumon, hogy ki van már kórházban, kiért izgulunk, hogy megszületett egy-egy baba. Az első napok a kórházban, otthon, a küzdelem a szoptatással, kinek megy, kinek nem, az első mosolyok, az első kacaj, az első megfordulás, a hozzátáplálás kérdései, a mozgásfejlődés, a fogzás, az első szülinap... mind-mind együtt éltük át. Közben persze volt lemorzsolódás, de a "kemény mag" megmaradt. :) És még mennyi élmény, esemény és aggódás van mögöttünk.... és előttünk is, remélhetőleg együtt.
15 anyuka, 16 gyönyörű 4 éves óvódás, 5 év, több ezer megírt poszt és hozzászólás, azt hiszem számokban így összegezhetném én kockafejű közgazdász.
Köszönöm csajok, hogy vagytok nekem!!! Köszönjük Riki a szuper bulit!!!!! Reméljük még sokszor ennyi van előttünk együtt és sok ilyen bulit élünk át!!! Bízom benne, hogy a következőn teljes létszámban ott tudunk majd lenni. A 18.-on meg majd berúgunk. Mi is, meg a gyerekek is :D Utóbbiak mértékkel, lehetőleg. ;)
Riki már mindezt egyszer megfogalmazta előttem, mert gyorsabb volt, de gondoltam, azért még én is! :)

Boldog 4. szülinapot Bálint, Marci, Benny, Bálint, Ágos, Sztella, Noémi, Bogi, Enci, Panna, Panna, Krisi, Krisz, KOka, Ádi, Marco! Boldog 4. közös anyák napját drágáim! (Picit megkésve) :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése